استفاده از پیاز سفید جیرفت برای از بین بردن سوسک های مزاحم

پیاز سفید جیرفت می تواند با باکتری های بالقوه خطرناکی مانند اشریشیا کلی، سودوموناس آئروژینوزا، استافیلوکوکوس اورئوس مبارزه کند.

علاوه بر این، نشان داده شده است که عصاره پیاز از رشد Vibrio cholerae، یک باکتری که یک نگرانی عمده برای سلامت عمومی در برخی از نقاط جهان است، جلوگیری می کند.

به نظر می رسد کوئرستین استخراج شده از پیاز یک راه بسیار قوی برای کاهش رشد باکتری ها باشد.

برخی از مطالعات لوله آزمایش نشان می دهد که کورستین می تواند از رشد چندین گونه از باکتری ها، از جمله هلیکوباکتر پیلوری (H. pylori)، نوعی باکتری مرتبط با زخم معده و برخی سرطان های گوارشی جلوگیری کند.

مطالعه دیگری در لوله آزمایش نشان داد که کورستین به دیواره های سلولی و غشای E. coli و S. aureus آسیب می رساند.

پیاز

پیاز منبع غنی فیبر و پری بیوتیک است که برای سلامتی مطلوب روده ضروری است.

پری بیوتیک ها انواع غیرقابل هضم فیبر هستند که توسط باکتری های مفید روده تجزیه می شوند.

باکتری های روده از پری بیوتیک ها تغذیه می کنند و اسیدهای چرب با زنجیره کوتاه از جمله استات، پروپیونات و بوتیرات ایجاد می کنند.

تحقیقات نشان داده است که این اسیدهای چرب با زنجیره کوتاه سلامت روده را تقویت می‌کنند، ایمنی را تقویت می‌کنند، التهاب را کاهش می‌دهند و هضم را تقویت می‌کنند.

علاوه بر این، مصرف غذاهای غنی از پری بیوتیک ها به افزایش پروبیوتیک ها مانند سویه های لاکتوباسیلوس و بیفیدوباکتریا کمک می کند که برای سلامت دستگاه گوارش مفید است

یک رژیم غذایی غنی از پری بیوتیک ها ممکن است به بهبود جذب مواد معدنی مهم مانند کلسیم کمک کند، که ممکن است سلامت استخوان ها را بهبود بخشد.

پیاز به ویژه سرشار از پری بیوتیک‌های اینولین و فروکتولیگوساکارید است اینها به افزایش تعداد باکتری های دوست در روده شما کمک می کند و عملکرد سیستم ایمنی را بهبود می بخشد