استفاده کارتریج رنگی a126 در صنعت مبل سازی

به لطف انقلاب صنعتی چهارم، پرینت سه بعدی در چاپگرها با کارتریج رنگی a126 به یک فناوری سریع در حال ظهور تبدیل شده است که به طور گسترده در صنایع مورد استفاده قرار می گیرد.

در آموزش ریاضیات، پرینت سه بعدی روشی نوآورانه برای تجسم مفاهیم ریاضی (مانند هندسه، حساب دیفرانسیل و انتگرال) است که دانش آموزان را قادر می سازد تا تفکر ریاضی و طراحی و همچنین مهارت ها و ذهنیت های دیجیتال را توسعه دهند.

از طریق آموزش سازنده دیجیتال، دانش‌آموزان می‌توانند دانش چند رشته‌ای را برای ساختن نمونه‌های اولیه و ایجاد اشیاء سه‌بعدی که فرصت‌های جدید زیادی را در یادگیری رسمی/غیررسمی ریاضیات به ارمغان می‌آورند، به کار گیرند.

با این حال، طبق دانش ما، هیچ بررسی موجودی وجود ندارد که شواهد موجود را در مورد چگونگی استفاده از پرینت سه بعدی در آموزش ریاضی خلاصه کند. به این ترتیب، این بررسی با هدف ارائه ترکیبی از ادبیات به روز در موضوع رو به رشد استفاده از چاپ سه بعدی در آموزش ریاضیات است.

کارتریج

یک مرور سیستماتیک برای بررسی تحلیل موضوعی و محتوای 30 مقاله تجربی از سال 2015 تا 2022 انجام شد. هدف این بررسی ارزیابی و تحلیل انواع مختلف شرکت‌کنندگان، رویکردهای روش‌شناختی، چالش‌ها، آموزش‌ها و فناوری‌های مورد استفاده در مطالعات انتخابی است.

اگرچه پرینت سه بعدی چشم انداز روشنی برای متحول کردن آموزش ریاضیات دارد، اما هنوز چالش های زیادی مانند بهینه سازی سخت افزار و نرم افزار، پردازش، قالب بندی، چاپ و مسائل مربوط به نگهداری وجود دارد.

از این گذشته، مجموعه ای از توصیه ها برای راهنمایی محققان و مربیان آینده برای استفاده موثر از پرینت سه بعدی در آموزش ریاضی فهرست شد.
دانش‌آموزان می‌توانند دانش چند رشته‌ای را برای ساخت نمونه‌های اولیه و ایجاد اشیاء سه‌بعدی که دانش‌آموزان را با مهارت‌های علمی، فنی و صنعتی آشنا می‌کند و فرصت‌های یادگیری جدیدی را در سراسر موضوعات و محیط‌های آموزشی برای آنها به ارمغان می‌آورد، به کار گیرند.