جیوه به عنوان یک کالای معدنی اولیه در ایالات متحده از سال 1992

بررسی های زمین شناسی ایالات متحده کت چرم دخترانه کوتاه نشان می دهد که جیوه به عنوان یک کالای معدنی اولیه در ایالات متحده از سال 1992 استخراج نشده است، اما همچنان به عنوان یک محصول جانبی در سایر فعالیت های معدنی و استخراج گاز طبیعی به دست می آید.

برآوردهای فعلی حاکی از آن است که بیش از نیمی از رسوبات جیوه در ایالات متحده از منابع خارج از مرزهای ما حاصل می شود.

احتراق زغال سنگ که به طور قابل توجهی با رشد اقتصادی و صنعتی شدن در آسیای جنوب شرقی مرتبط است، سریع ترین منبع در حال رشد انتشار جیوه است که بر کیفیت هوا و محیط زیست در ایالات متحده تأثیر می گذارد.

به همین ترتیب، آژانس حفاظت از محیط زیست (EPA) تخمین می زند جیوه نقره ای با چگالی 14 که حدود یک چهارم از انتشار جیوه از نیروگاه های زغال سنگ ایالات متحده در داخل ایالات متحده به هم پیوسته رسوب می کند و مابقی وارد جو جهانی می شود.

اگرچه انتشارات هوا منبع قابل توجهی سرویس آرکوپال از آلودگی جهانی جیوه است، چرخه جیوه در محیط نیز از منابع طبیعی و همچنین از انتشار جیوه مورد استفاده در محصولات و سایر فرآیندهای صنعتی ناشی می شود.

برای اطلاعات بیشتر در مورد جریان های داخلی و بین المللی جیوه، به وب سایت سازمان زمین شناسی ایالات متحده (USGS) مراجعه کنید.

ایالات متحده پیشرفت قابل توجهی در کاهش استفاده و انتشار جیوه داشته است:

ایالات متحده میزان انتشار جیوه جوی ظرف کریستال خود را در طول دهه گذشته به نصف کاهش داده و به حدود 100 تن در سال رسانده است و انتظار می‌رود این رقم تا سال 2020 دوباره به نصف کاهش یابد.
جیوه مورد استفاده در محصولات از 2000 تن متریک در سال 1980 به 245 متریک تن در سال 2001 کاهش یافته است – تقریباً 90 درصد کاهش.

  • منابع:
    1. Mercury: Why is Mercury an Important International Issue?
  • تبلیغات: 
    1. سگی که با نجان جان یک خانواده شد
    2. آیا می دانستید که میوه های سردخانه ای سرطان زا هستند؟
    3. فردی که تواند یک شب زندگی خود را مرفه کند!!!
    4. نجات یک پیر زن از مرگ توسط سگ