خودکار آبی فابل که موجب جمع شدن حواس پنجگانه می شود

امتیازهای رتبه بندی پنج ستاره برای این خودکار آبی فابل ارزان قیمت را می توان یافت، که شامل یکی از این خودکارها می شود: «من یک مربی هستم و معتقدم که مربیان قلم را می فهمند. آنها عالی هستند! آنها برای ارزیابی، اظهار نظر و شخصی سازی موارد برای کودکان ایده آل هستند. من به خرید اینها ادامه می دهم.

یکی از مشتریان آمازون می نویسد: من یک پروفسور هستم و تقریباً دو سال است که آنها قلم های علامت گذاری مورد علاقه من هستند. رنگ‌های زنده آنها تقریباً فوراً تبخیر می‌شوند.

هنگام علامت گذاری روی کاغذها لکه نمی شوند و علامت گذاری من به راحتی دیده می شود. امی جی، کاربر WeAreTeachers، این را در انتخاب بهترین قلم های آموزشی خود گنجانده است و به ویژه نوع بنفش را پیشنهاد می کند.

یکی دیگر از انتخاب های قلم های آموزشی این ها هستند. تصمیم بین نقطه تیز و نقطه بسیار ظریف تنها تصمیم مورد بحث است.

خودکار

این کاربر یک امتیاز اضافی را می‌پسندد: «من یک مربی هستم، و این خودکارهای ویژه آن را فعال می‌کنند تا دانش‌آموزان نتوانند به اشتباه با قلم من حرکت کنند.» از آنجایی که هیچ دانش آموز دیگری قلمی به این خوبی ندارد، هر وقت متوجه دروغگویی آن ها شوند، فوراً آن را به من می دهند.

آیا به دنبال گزینه ای ارزان تر برای فلیرهای مورد علاقه (اما گران قیمت) خود هستید؟ اینها می توانند مناسب باشند. یکی از مشتریان آمازون می نویسد: فلرز همراه من به عنوان یک معلم خصوصی است.

اما آنها گران هستند! من به طور کلی برای آزمایش گزینه ها مردد هستم، اما متوجه شدم که این بسته از خودکارهای نمدی به همان اندازه واضح است. من دوست داشتم که فکر می کردم انتهای آن کمی واضح تر است.

چینی‌ها دست‌کم از سال 500 بعد از میلاد، چاپ را با جوهرهایی از مواد گیاهی که با خاک‌های رنگی و دوده یا سیاه چراغ مخلوط شده بود، آزمایش کردند.

هنگامی که یوهانس گوتنبرگ چاپ با حروف متحرک را در آلمان در حدود سال 1440 اختراع کرد، جوهرها از مخلوط کردن لاک یا روغن بذر کتان پخته شده با سیاه چراغ ساخته می شدند. برای بیش از 300 سال از چنین جوهرهایی با تغییرات اندکی در ترکیب آنها استفاده می شود.