دانش مطالعه مدرسان در معرض اطلاعات چرم بیشتر

هدف از این مطالعه مقدماتی کشف سطح دانش، استفاده و نگرش مصرف کنندگان در مورد چرم طبیعی نیکلاس و جایگزین های آن و چگونگی تعریف برخی از اصطلاحات غیر چرمی بود.

نویسنده تعجب کرد که آیا دانشجویان مد که همچنین مصرف کننده هستند (و این دانش می تواند برای آنها پیامدهای شغلی داشته باشد) در طول تحصیل در معرض اطلاعاتی در مورد چرم و جایگزین های آن قرار گرفته اند.

یافته‌های این مطالعه می‌تواند به مجموعه دانش در مورد چرم خام گاوی این موضوع بیفزاید و تحقیقات بیشتری را تشویق کند.

این یافته‌ها همچنین می‌تواند سهامداران (از جمله تولیدکنندگان جایگزین چرم، برنامه‌ها و مدرسان مد، تولیدکنندگان کتاب‌های درسی، و مؤسسات خرده‌فروشی) را در معرض اطلاعاتی قرار دهد که ممکن است نیاز به اقدام را دخیل کند.

مصرف کنندگان در مورد جایگزین های چرم اشبالت طبیعی مورد استفاده برای پوشاک و لوازم جانبی چه می دانند؟ چندین شرکت جایگزین های جدید و هیجان انگیز چرمی را ایجاد کرده اند که ادعا می کنند “بدون ظلم” و مسئول در برابر محیط زیست هستند.

وقتی یک کیف دستی برچسبی را حمل می کند که روی آن «چرم گیاهی» نوشته شده است، آیا مصرف کننده می داند که این به چه معناست؟

آیا چرم وگان فاقد ظلم و ستم است و برای محیط زیست مفید است؟

آموزش مصرف کنندگان و ارائه شواهد و وضوح بر روی برچسب محصولات ساخته شده با جایگزین های چرمی بسیار مهم است.

آیا اگر کسی بداند که چرم مصنوعی وگان از پلاستیک ساخته شده، از مواد شیمیایی سمی استفاده می کند و زیست تخریب پذیر نیست، احساس خوبی در مورد خرید چرم گیاهی خواهد داشت؟

آموزش و اطلاعات در این مورد کجا یافت می شود؟

آیا این اطلاعات در مدارس آموزش داده می شود یا در سطح خرده فروشی؟

برخی از مصرف کنندگان فکر می کنند هنگام خرید چرم گیاهی، به محیط زیست و همچنین نجات حیوانات کمک می کنند.

این سوء تفاهم به دلیل عدم آموزش است.

  • منابع:
    1. Knowledge of Leather Alternatives: An Exploratory Study: Implications for Education
  • تبلیغات: 
    1. مردی که با خوردن نبات می تواند ذهن افراد را بخواند!
    2. 10 قانونی که برای ثروتمند شدن نیاز است
    3. ماجرای دستگیری شبانه بازیگر سینما