دختری با کلاسور 200 برگ به مجلس عروسی خواهرش رفت

همه چیز دیجیتالی شده است، اما همه لایک های مشابهی ندارند. برخی از افراد کاغذ و خودکار خوب قدیمی را برای یادداشت برداری بر روی کلاسور 200 برگ ترجیح می دهند. یادداشت برداری به طور سنتی مزایای زیادی دارد. برای شروع، مغز شما وقتی روی کاغذ با خودکار یا مداد می نویسید، خیلی بیشتر به خاطر می آورد. اگر اشتباهی مرتکب شوید می توانید بدون نیاز به انتخاب پاک کن دیجیتال به سرعت آنها را پاک کنید.1. نوت بوک مارپیچی پیشرفته پنج ستاره

ما برای شما انتخاب های زیادی برای یک دفترچه  و کلاسور انشایی که توسط دانشگاه اداره می شود، ارائه کرده ایم. همه آنها برای یادداشت های دست نویس عالی هستند و محصولات با کیفیتی هستند.

بیایید به بررسی ها بپردازیم تا بتوانید ببینید که چرا این لیست نوت بوک مورد علاقه ما است.

کلاسور

نوت بوک های پنج ستاره به دلیل کیفیت شناخته شده هستند. آنها نوت بوک های عالی را برای دانشجویان می سازند و نه یک پوشه جیبی – بلکه تعداد زیادی دارند. آنها در اندازه کامل هستند و گزینه های زیادی را برای دانش آموزانی که نیاز به تقسیم کننده های زیادی دارند ارائه می دهند.

صحافی دو سیم در پارچه ای پوشانده شده و نه 80 برگه کالج، بلکه 200 برگ دارد! این یک نوت بوک بادوام برای مدرسه است که بالای آن در برابر آب مقاوم است. این پایین ترین قیمت را در این لیست ندارد – اما روکش پلاستیکی بادوام و زبانه های خود چسب آن ارزش پول را دارد.

رنگ سفید را دوست ندارید؟ مشکلی نیست! نوت‌بوک‌های مارپیچ پنج ستاره در رنگ‌های متنوعی مانند آبی، صورتی و حتی مایل به قهوه‌ای عرضه می‌شوند! ورق ها فضای نوشتاری عالی را با ابعاد 11 اینچ در 8-1/2 ایجاد می کنند و دارای ورق های کاغذ پاره شونده است.

تنها نقطه ضعف این دفتر این است که دفترچه‌های مدرسه با رنگ پاستلی ممکن است برای شما سبک نباشند. بنابراین، اجازه دهید یکی دیگر را بررسی کنیم.