درب ضد سرقت نصرتیان که اتمام ساعت کاری موزیک پخش می کند

بسته به تعداد کاربران، مدیریت و جایگزینی کلیدهای مدرسه برای این نوع قفل درب ضد سرقت نصرتیان می‌تواند کار بزرگی باشد و هزینه‌های مربوطه می‌تواند به سرعت افزایش یابد.
اگر کلید قفل درب مدرسه گم شود، در صورتی که کلید گمشده به دست افراد اشتباه بیفتد، امنیت مدرسه به خطر می افتد.فاقد عملکرد برای ویژگی های امنیتی پیشرفته تر، از جمله باز کردن قفل درب از راه دور.

معمولاً برای جلوگیری از ورود اجباری استفاده می‌شود، قفل‌های مورتیس دارای صفحه ضربه‌ای هستند که در داخل مکانیسم قفل پیچ‌های بسته وجود دارد. چنین قفلی برای ایمنی مدرسه معمولاً در درب‌های مدرسه رو به بیرون یافت می‌شود، زیرا در مقایسه با قفل‌های استوانه‌ای استحکام بیشتری دارند، اما بسته به ضخامت درب‌ها می‌توانند برای استفاده داخلی نیز مناسب باشند.

سنگین است و در برابر استفاده مکرر و ورود اجباری محافظت می کند. کلید راه‌حل‌های قفل بدون کلید  که می‌توانند مجموعه‌های قفل سیمی یا بی‌سیم باشند – قفل درب مدرسه و قفل‌های امنیتی کلاس درس را اجرا می‌کنند.

درب

برای کار با این قفل‌ها، معمولاً یک دستگاه، چه صفحه‌کلید، خواننده RFID یا دستگاه‌های دیگر، در کنار در نصب می‌شود تا امکان دسترسی یا عدم دسترسی را فراهم کند.

صفحه‌کلیدها از کاربران می‌خواهند که یک کد پین را برای دسترسی به آن وارد کنند. در داخل مدارس، این نوع سیستم های قفل درب مدرسه بیشتر در درهایی که از فضاهای محدود محافظت می کنند، مانند اتاق کارکنان، فضاهای ذخیره سازی یا اتاق سرور استفاده می شود.

صفحه کلیدهایی که قادرند یک کد پین برای همه کاربران یا کدهای پین منحصر به فرد برای هر کاربر ارائه دهند، گاهی اوقات از صفحه کلید برای امنیت بیشتر در کنار یک قفل با کلید استفاده می شود.

حیاط برخی مدارس دارای یک حیاط محصور مرکزی هستند  اغلب برای تامین نور طبیعی اتاق های داخلی. اگر حیاط محصور، فضایی قابل اشغال با بار سرنشین محاسبه شده 50 نفر یا بیشتر باشد، مسیر خروج معمولاً از داخل مدرسه می گذرد و درها در جهت خروج مجهز به سخت افزار پانیک می چرخند.

نسخه‌های گذشته کدهای مدل شامل راهی برای قفل کردن این درها برای جلوگیری از بالا رفتن افراد غیرمجاز از پشت بام به داخل حیاط و دسترسی به مدرسه نبود. با این حال، نسخه 2021 IBC شامل بخش جدیدی است که به این درها اجازه می دهد در صورت رعایت معیارهای خاص، به پیچ های دو سیلندر مجهز شوند.