دستگیری طلاسازی که با سیم ظرفشویی استیل طلا می ساخت

برای تجربه ارتقا یافته سیم ظرفشویی استیل، این گزینه را از OXO Good Grips بررسی کنید.

صابون پخش می شود تا شستشوی شما را تا حد امکان سریع و بدون درد انجام دهد. و هنگامی که برس درشت یا فرسوده شد، می توانید پایه را نگه دارید و فقط سر سیمی آن را تعویض کنید.
این نوزادان که در آشپزخانه آزمایشی Bon Appétit با نام «کادیلاک از دستکش» شناخته می‌شوند، با خشک نگه داشتن دست‌ها و تمیز نگه داشتن دست‌های شما به طرز چشمگیری روند تمیز کردن شما را بهبود می‌بخشند. آنها را به سمت خود بیاندازید تا احساس کنید که یک متخصص واقعی ظرفشویی هستید.

در حین تهیه شام، یخچال را تمیز کنید، در حالی که شام را آماده می کنید، یک سطل زباله را در دسترس خود قرار دهید.

سیم

همانطور که چیزهایی را در یخچال می بینید که تاریخ «خوب»شان گذشته است یا میوه ها/سبزیجات که به سرعت به سمت جنوب می چرخند، می توانید به راحتی آنها را در زباله بیندازید. دیگر مجبور نیستید به عقب برگردید و بعداً یخچال را تمیز کنید.

آن دسته از جنگجویان سرسخت که از کار کردن در شیفت اولیه برخوردار هستند، معمولاً متوجه می‌شوند که منطقه ظرف‌شویی دیوانه‌وار در موج‌ها شلوغ است و اگر سازماندهی شده باشند و بتوانند جلوتر بمانند، فرصت‌هایی برای ورود و کمک به پختن صبحانه در زمان عجله وجود خواهد داشت.

بهترین جنگجویان کوبنده منتظر نیستند که از آنها خواسته شود، آنها می توانند از طریق مشاهده تشخیص دهند که چه زمانی کمک مهم است.

با قدم گذاشتن در صف، جنگجوی ظرف می‌داند چگونه بشقاب‌ها را با چاشنی‌ها درست کند، بیکن یا سوسیس را به آن اضافه کند، زمانی که تخم‌مرغ‌ها، نان تست فرانسوی یا پنکیک‌ها توسط خط پخت اضافه می‌شوند، یک دمنوش را پایین می‌آورد و با افتخار فریاد می‌زند: سوار کردن!” مانند اعتبار اضافی برای کارهای آماده سازی، آشپز خط همیشه سپاسگزار است و احتمالاً سرآشپز را در مورد تمایل رزمندگان به یادگیری و تمایل به یک بازیکن تیمی مطلع می کند.