ساعت صفحه بزرگ زنانه ای که شب ها ابعادش کوچک می شود

برند فنلاندی Polar ساعت صفحه بزرگ زنانه عالی برای ورزشکاران زن در بازار عرضه کرده است.

این بسته به سلیقه مصرف کنندگان در رنگ های مختلف موجود است و به لطف دقت خود به یک متحد عالی برای سخت ترین برنامه های آموزشی تبدیل شده است .

در واقع، این ساعت ورزشی زنانه دارای سنسورهای Polar Precision Prime™ است که قابلیت اطمینان بالایی را هنگام ثبت و جمع‌آوری ضربان قلب از مچ دست تضمین می‌کند.

ساعت های ورزشی، علاوه بر این، این یک گزینه عالی برای کسانی است که در حال ورود به یک سبک زندگی سالم هستند، زیرا راهنماهای آموزشی کاملاً شخصی و مجموعه ای از گزارش ها را برای بهینه سازی زمان بهبودی ارائه می دهد. دومی به ورزشکاران اجازه می دهد بهترین لحظات استراحت را برنامه ریزی کنند تا در نهایت دچار آسیب نشوند.

ساعت

بدون شک، این ساعت ورزشی برای زنان است که به دلایل بسیار خوبی در بازار جایگاه های بالایی را کسب کرده است.

Polar Ignite 2  سبک زندگی خود را با کمک ساعت هوشمند ورزشی ما برای زنان و مردان ایجاد کنید. با ویژگی‌های اضافه شده مانند کنترل‌های موسیقی، آب‌وهوا و اعلان‌های فشاری، آنچه را که برای بازگشت قوی‌تر به آن نیاز دارید، در اختیار دارید.

با توجه به تفاوت هایی که با مدل قبلی این ساعت اسپرت زنانه Fitbit Versa 2 دارد، بهینه سازی هر روال تمرینی مشاهده می شود . این به این معنی است که خود دستگاه میزان بازیابی روزانه مورد نیاز بدن شما را بر اساس تجزیه و تحلیل قبلی و همچنین نمره خواب برای بهبود استراحت را نشان می دهد.

و گویی این کافی نیست، می توانید از موسیقی و پادکست های مورد علاقه خود در حین تمرین لذت ببرید، زیرا خود دستگاه توانایی کنترل برنامه های مختلف را دارد.

Garmin Vivoactive 4S، شیک ترین افراد نیز حق دارند از ساعت های ورزشی زنانه پیچیده و جدی روی مچ خود استفاده کنند. مدل Garmin Vivoactive 4S گزینه مناسبی برای همه آنهاست!