سیب زمینی ذغالی با پنیر روی گاز

سیب زمینی ذغالی با پنیر غذایی است که هیچ کس نمی تواند از آن بگذرد و همه از خوردن آن لذت می برند. این محصول خوشمزه در مرکز ما بر روی گاز با بهترین کیفیت و سالم ترین روش تهیه می شود‌، شما می توانید از فروشگاه ما خریداری کنید و از خوردن آن لذت ببرید. در ادامه به توضیحات بیشتری در مورد این محصول و پیاز زرد طلایی روش های خرید آن خواهیم پرداخت.

سیب زمینی ذغالی با پنیر روی گاز

طرز تهیه شامی گوشت و سیب زمینی

طرز تهیه شامی گوشت و سیب زمینی شامی گوشت و سیب زمینی یکی از خوشمزه ترین و ساده ترین غذاهایی است که شما می توانید در منزل بپزید و از خوردن آن لذت ببرید. اگر به دنبال طرز تهیه یک غذای ساده و خوشمزه هستید به هیچ وجه این متن را از دست ندهید.

همانطور که از نام این محصول و پیاز میدان شیراز هم مشخص است از ترکیب گوشت و سیب زمینی تهیه می شود و این دو محصول مواد اولیه آن را تشکیل می دهند و ترکیب این دو با هم فوق العاده خوشمزه است.

برای تهیه این محصول می توانید به این شیوه اقدام کنید، در ابتدا چند سیب زمینی را به دقت بشویید و پوست بکنید. تعداد سیب زمینی ها کاملا به تعداد افراد بستگی دارد شما باید با توجه به تعداد افرادی که از غذا استفاده می کنند سیب زمینی پوست بگیرید و بعد درون ظرفی رنده کنید.

چند عدد پیاز متوسط را هم بشورید و پوست بگیرید و درون ظرف سیب زمینی ها رنده کنید، حالا به این مواد گوشت چرخ کرده باید اضافه کنید. بعد از اضافه کردن گوشت ها هم باید به سراغ ادویه ها برویم تا غذای ما خوشمزه تر شود‌.

همیشه انتخاب ادویه برای تهیه غذا بسیار مهم است، شما باید ادویه ای استفاده که هم رنگ و بوی خوبی به غذای شما بدهد و هم طعم آن را بسیار خوشمزه تر کند و بسیار هم مهم است که شما از ادویه های تازه استفاده کنید، زیرا ادویه ها بعد از مدتی عطر و طعم خود را از دست می دهند.

ادویه های پیشنهادی ما برای این محصول زردچوبه، نمک، فلفل سیاه، قرمز، پودر آویشن و کمی پاپریکا است. میزان ادویه ها هم کاملا به میزان مواد شما بستگی دارد، با توجه به میزان مواد ادویه ها را اضافه کنید و بعد به خوبی ورز دهید که کاملا همه مواد با هم ترکیب شوند.

برای خوشمزه تر شدن شامی کباب هم می توانید مقدای سبزی جعفری هم به آن اضافه کنید و بعد هم باید مقداری آرد هم به آن اضافه کنید تا شامی ها به خوبی به هم بچسبند و درست کردن آن ها دردسر نشود‌‌.

باز هم به خوبی مواد را با هم ترکیب می کنیم تا به خوبی قاطی شوند و طعم یک دستی داشته باشد. بعد به مرحله سرخ کردن این شامی های خوشمزه خواهیم رسید. برای این کار باید یک ماهیتابه خوب را بردارید و ته آن را با روغن قشنگ چرب کنید‌.

در مرحله بعد که روغن ها داغ شد آرام آرام خمیرها را فرم می دهیم و داخل روغن قرار می دهیم تا به خوبی یک طرف آن ها سرخ شود و جابجا کنیم. فقط چند نکته را حتما باید رعایت کنید که در ادامه به صورت خلاصه آن ها را بیان می کنیم:

  • حتما دقت کنید که روغن شما کاملا داغ شود، بعد شامی ها را داخل آن بچینید زیرا اگر سرد باشد شامی ها به ته ماهیتابه شما می چسبند و کاملا تیکه تیکه و پخش می شوند.
  • نکته بعدی این است که برای کم مصرف شدن روغن شما باید شامی ها را از قبل فرم دهید و با هم درون ماهیتابه قرار دهید، با این روش میزان روغن مصرفی شما کاهش می یابد.
  • شکل شامی ها هم کاملا به سلیقه شما بستگی دارد، می توانید به صورت دایره ای یا بیضی شکل در آورید که بسیار زیبا و دوست داشتنی است.
  • حتما به این نکته هم توجه کنید که شامی ها را بزرگ فرم ندهید زیرا داخل آن ها خام خواهد شد و اصلا طعم خوبی نخواهد داشت.
  • برای فرم دادن شامی ها هم اول دستتان را با آب نمدار کنید تا شامی ها به دستتان نچسبد و به راحتی فرم بگیرد.

این غذای خوشمزه را می توانید در منزل تهیه کنید و به همراه خانواده خود از آن لذت ببرید. شامی های ترد و خوشمزه گوارای وجودتان، اگر دوست داشتید که با تهیه انواع غذاهای دیگر هم آشنا شوید پیشنهاد می کنید که سایت ما را دنبال کنید‌.

جدیدترین روش های پخت انواع غذاها را در سایت خود به شما معرفی می کنیم، تمامی جزییات هم موجود است می توانید مطالعه کنید و غذاهای مورد علاقه خود را به راحتی بپزید و از طعم آن ها لذت ببرید.

تنوع غذاهای سایت ما بسیار بالا است به شما توصیه می کنیم که حتما از آن ها دیدن کنید و مطابق به ذائقه خود و خانوادتان غذاهای خوشمزه را تهیه کنید. این غذاها برای دورهمی های دوستانه و خانوادگی هم بی نظیر است و مطمئن باشید که همه از آن تعریف می کنند.

علاوه بر این زمان تهیه این غذا زیاد نیست و شما می توانید در مدت زمان کوتاهی این محصول را تهیه کنید. زحمت زیادی هم ندارد، طرز پخت آن فاقد هر گونه پیچیدگی است و شما به راحتی آن را تهیه خواهید کرد.

این غذا مورد علاقه همه گروه های سنی هم خواهد بود به همین علت می گوییم که می توانید در مهمانی ها به راحتی از آن استفاده کنید زیرا از افراد بزرگسال تا کودکان همه از طعم‌ آن راضی خواهند بود.

از نظر ارزش غذایی هم چون این محصول از مواد مغذی تهیه شده است بسیار برای سلامت بدن مفید است و با خوردن آن تا حد زیادی انرژی شما افزایش می یابد و علاوه بر این ویتامین های مورد نظر بدن خود را تامین خواهید کرد.

برای مثال سیب زمینی که در این محصول استفاده می شود سرشار از منیزیم و ویتامین ث است که برای التهاب های داخلی و خارجی بدن بی نظیر است و پوست شما را هم بسیار شاداب و زیبا می کند‌.

گوشت هم سرشار از آهن‌ است و برای افرادی که دارای کم خونی هستند بسیار بی نظیر است و تقویت کننده آن ها خواهد بود. فواید این محصولات بسیار زیاد است و ترکیب آن ها با هم محصولی مقوی و سالم تولید کرده است که بسیار هم خوشمزه است و همه افراد از خوردن آن لذت می برند.