سیب قرمز مراغه و تاثیر مثبت آن بر درمان سنگ کلیه

سیب قرمز مراغه حاوی ویتامین C است که به جلوگیری از آسیب سلول های پوست توسط رادیکال های آزاد کمک می کند و در نتیجه احتمال ابتلا به سرطان پوست را کاهش می دهد.

حاوی آنتی اکسیدان هایی است که به بازسازی سلولی و جوان سازی سلول کمک می کند این همچنین به شما در حفظ پوستی سالم و درخشان کمک می کند.

آنتی اکسیدان ها همچنین از کبد شما محافظت می کنند و عملکرد صحیح آن را تضمین می کنند مصرف روزانه یک سیب از احتمال ابتلا به اختلالات عصبی در دوران سالمندی مانند آلزایمر جلوگیری می کند.

مصرف منظم آب سیب می تواند از احتمال ابتلا به آسم که یک اختلال آلرژیک فوق حساس است جلوگیری کند.

سیب

سیب قرمز حاوی پلی فنول ها، ترکیبات گیاهی است که به محافظت در برابر دیابت نوع 2 کمک می کند.

آنها همچنین سرشار از فیبر هستند که هضم و جذب قند فروکتوز را کند می کند.

در نتیجه فروکتوز به آرامی وارد جریان خون می شود و قند خون را به سرعت افزایش نمی دهد.

سیب قرمز همچنین دارای شاخص گلیسمی و بار گلیسمی نسبتاً پایینی است، بنابراین به پیشگیری یا کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع 2 کمک می کند.

سیب قرمز سرشار از ویتامین های A، B و C است، بنابراین جدا از محافظت از پوست در برابر اثرات مضر رادیکال های آزاد. همچنین به حفظ درخشندگی پوست از داخل کمک می کند.

این آب قرمز با دوز مناسب فیبر، کبد، کلیه و دستگاه گوارش شما را از سموم و عناصر مضر عاری نگه می دارد.

وجود فیبر همچنین تضمین می کند که شما از مشکلات یبوست خلاص شوید. محتوای فیبر بالای این آب میوه همچنین به کاهش خطر ابتلا به سرطان روده کمک می کند.
این آب میوه گنجینه ای از انواع مواد معدنی از جمله مس، آهن، پتاسیم و منگنز است.

همه این عناصر نقش مهمی در حفظ سلامتی شما دارند. آهن، به ویژه، به جذب بهتر اکسیژن کمک می کند، که به نوبه خود سرعت متابولیسم بدن شما را افزایش می دهد.