شیشه دودی فابریک پرایدی که موجب طلاق صاحب ماشین شد

فیلم‌های پنجره‌ای مات و شیشه دودی فابریک پراید روشی مقرون به صرفه برای ایجاد حریم خصوصی، نام تجاری و محیط هستند.

3M Fasara Glass Finishes، فیلم های تزئینی Solyx و فیلم های طراحی شده سفارشی یک راه حل اقتصادی برای حفظ حریم خصوصی برای دفتر، ساختمان، فروشگاه خرده فروشی یا مدرسه شما هستند. هر در، دیوار یا پنجره شیشه ای ساده را با طراحی منحصر به فرد خود تغییر دهید!

Window Film Depot بیش از 90 طرح از 3M Fasara Glass Finishes ارائه می دهد. سطوحی را با ظاهری از شیشه‌های حکاکی‌شده، پردازش شده یا بافت‌دار، بدون هزینه‌های متورم ایجاد کنید. انتخاب پوشش‌ها و طرح‌ها از ظریف، مانند کریستال گرد و غبار 3M، تا ظاهری بافت‌دار با شیشه‌های بارانی Solyx متغیر است.

شیشه

حریم خصوصی را می توان بدون احساس بسته بودن به دست آورد و در عین حال به دکوراسیون شما سبکی اضافه کرد
الگوهای متعددی را انتخاب کنید تا به ظاهر دلخواه خود برسید. نگاهی به شیشه های حکاکی شده، برش خورده یا بافت دار، کسری از
فیلم های تزئینی “نیمه دائمی” هستند، شیشه را تقویت می کنند و 99.9٪ انسداد UV را ایجاد می کنند.
حذف حرفه ای آسان
شخصی سازی حریم خصوصی بدون به خطر انداختن نور طبیعی
علاوه بر الگوهای متعدد برای انتخاب، WFD توانایی تولید طرح های فیلم سفارشی را نیز دارد. در Window Film Depot، متخصصان باتجربه ما طراحی، چاپ و نصب، تماماً در داخل خانه، دلیل دیگری برای انتخاب WFD به عنوان فروشگاه یکپارچه شماست!

بین پوشش‌های کامل، رنگ‌ها، الگوها، ترانزیشن‌ها و همه ترکیب‌های مختلف آن‌ها، شیشه‌های حکاکی شده با اسید می‌توانند تک تک نیازهای یک ذینفع را پوشش دهند و در عین حال هر مزیتی را که یک سرنشین مستحق آن است را ارائه می‌دهند.

«تیم توسعه محصول Walker از زمان راه‌اندازی خط تولید محصولات خلاقانه ما به نور روز و راحتی سرنشینان علاقه زیادی داشته است. ”