فلفل قرمز در ساخت اسلحه نقش اساسی دارد!

فلفل قرمز محصولی با ارزش که با طبع فلفل قرمز متفاوت در بازار داخلی و صادراتی است از آنجایی که این محصول صنعتی است برای کارگران شهری و روستایی ایجاد اشتغال می کند. محصول فرآوری شده اصلی، اولئورزین، به کشورهای مختلف صادر می شود و زمین ادویه دار به بازار داخلی عرضه می شود.

اولئورزین که برای رنگ آمیزی مواد غذایی استفاده می شود از فلفل قرمز برای صادرات استخراج می شود ارقام قرمز تیره تقاضای فرآوری بسیار بالایی در کشور دارند .

کشاورزان در اتیوپی بدون داشتن اطلاعات بازار کافی در مورد محصولات خود، بیشتر بر بخش تولید متمرکز هستند بازاریابی کشاورزی بسیار پیچیده و دشوار شده است که شامل کانال های بازاریابی بسیار بزرگ و طولانی، تعداد زیادی واسطه، بسیاری از انواع فیزیکی، اجتماعی، اقتصادی و عملکردها و خدمات بازاریابی تسهیل کننده است.

اکثر کشاورزان حاشیه ای، کوچک، پراکنده، بی سواد و سازمان نیافته هستند. آنها زمان، دانش و مهارت کافی برای بازاریابی علمی محصولات خود را ندارند در غیاب بازارهای توسعه‌یافته، تسهیلات بازاریابی و کارایی بازاریابی، کشاورزان با فروش مازاد قابل فروش افزایش یافته خود به معامله‌گران در بازار در مضیقه هستند زیرا قیمت‌های پایینی به دست می‌آیند .

فلفل قرمز به طور گسترده در اکولوژی های مختلف اتیوپی کشت می شود آژانس ارتقای صادرات اتیوپی یک مطالعه بالقوه بازار ادویه در آمهارا، ارومیا و SNNPRS انجام داده است و مشخص کرده است که پوشش زمین برای فلفل در سه منطقه است.

مجموع تولید فلفل در این کشور برای فصل زراعی اصلی اتیوپی 2016/2017 (مهر) 3.1 میلیون کوینتال برآورد شد. به طور متوسط ​​75 درصد از تولید فلفل برای بازار در SNNPRS است [5]. سهم منطقه از کل تولید فلفل قرمز در کشور 69 درصد است و پس از آن منطقه آمهارا که حدود 27 درصد از کل تولید کشور را تولید می کند، قرار دارد. در سال تولید 2014/2015، کل اراضی زیر کشت و تولید در منطقه به ترتیب 67072 هکتار و 1970068 قنت بوده است [5].