مادری توسط ساعت منبت کاری توانست جان فرزندش را نجات دهد

به عنوان قطعه ای از ماه، ساعت منبت کاری با سیستم چرخ دنده را از مجموعه مبلمان مدرسه و سایر اشیایی که بخشی از کلاس درس مدرسه هستند را انتخاب کرده ایم که در موزه آموزشی کلمبیا به نمایش می گذاریم.

شی تولید صنعتی، مورد استفاده در طرح های سازمان فضایی داخلی کلاس های درس مدرسه؛ که معلمان زمان های مدرسه را که بر اساس فعالیت های مختلف در مدارس به ساعت ها و دقیقه ها تقسیم می شد، علامت گذاری و دقیقاً کنترل می کردند. تقریباً در اواسط دهه 1920 توسط شرکت آمریکایی Simplex Time Recorder Co.که مقر آن در شهر گاردنر، ایالت ماساچوست بود.

که در ابتدا به ساخت ساعت و ابزار برای ثبت دقیق زمان اختصاص داشت و بعدها فعالیت خود را به بازار سیستم های ساختمانی، سیستم های امنیتی و سیستم های اعلام حریق گسترش داد.

ساعت

Simplex Time Recorder Co. ، نام یک شرکت خانوادگی است که در سال 1894 توسط مهندس آمریکایی ادوارد گودریچ واتکینز (1865-1942) تأسیس شد که نبوغ و تلاش های خود را به عنوان رئیس بخش مهندسی در شرکت Heywood Brothers & Wakefield بر روی جستجوی روشی بهتر برای بررسی زمان و کنترل حضور و غیاب و وقت شناسی کارکنان این شرکت که به تولید صندلی و مبلمان مدرسه اختصاص دارند.

در نتیجه این کار، او ساعت (ضبط) دکمه Simplex را اختراع و ثبت اختراع کرد که اولین ابزار دقیق و آسان برای استفاده بود – در واقع نام شرکت از سادگی گرفته شده است. برای استفاده از اختراع خود (Simplex: ساده) – برای ضبط زمان.

از دیگر کمک‌های مهم مهندس واتکینز، که باعث رشد دارایی‌ها و تأثیرات شرکت شد، توسعه ضبط‌کننده زمان مدل کارتی بود که توسط هزاران کارگر استفاده می‌شد که از طریق این دستگاه زمان کار خود را با قرار دادن “کارت‌های زمانی فردی” ثبت می‌کردند. و به همین ترتیب، ایجاد سیستم های ساعت هماهنگ، که تا همین اواخر در بسیاری از مدارس استفاده می شد.

و مانند قطعه ماه ما، بخشی از مجموعه ای از محصولات معروف به ساعت های استاد بودند(ساعت‌های اصلی) که با ساعت‌های «برده» همگام‌سازی می‌شدند، یعنی یک ساعت دقیق مرکزی بود که سیگنال‌هایی را ارائه می‌کرد که زمان مجموعه‌ای از ساعت‌ها را تنظیم می‌کرد، سیستمی که از شبکه‌ای از ساعت‌های الکتریکی تشکیل شده بود که با سیم‌کشی به هم متصل می‌شدند. به یک ساعت پاندولی اصلی (مستر).