نقاشی با عسل طبیعی ساکارز توانست عکس مونالیزا را بکشد

عسل طبیعی ساکارز شیرینی و بافت شربت گلودرد را تسکین می دهد، اما محتوای آنتی اکسیدانی و اثر ضد میکروبی آن نیز نقش دارد. برای کودکان زیر یک سال توصیه نمی شود زیرا خطر ابتلا به بوتولیسم وجود دارد. این خطر آخر در کودکان بزرگتر ناچیز می شود.

در برخی کشورها با شیرین کردن آب لیمو یا چای پیاز با عسل با سرماخوردگی مبارزه می شود .  سازمان بهداشت جهانی استفاده از عسل را برای تسکین سرفه در کودکان بالای یک سال توصیه می کند. با این حال، عسل نسبت به سایر داروها مانند دکسترومتورفان فواید بیشتری نشان نمی دهد ، اما بدون عوارض جانبی مرتبط است.

برای درک کمی بیشتر در مورد اهمیت آنها در زندگی ما ، پائولا حقایق عجیبی را در مورد این موجودات زنده به اشتراک می گذارد :

یک سوم تولید غذایی که مصرف می کنیم به کار گرده افشانی آنها بستگی دارد .

عسل

آنها می توانند بدن خود را تا دمای فوق العاده ای به عنوان دفاعی در برابر حملات زنبورها بدون اینکه کاملاً بمیرند گرم کنند.

از آنجایی که فضا یا منابع را هدر نمی دهند، به روشی پایدار طراحی می کنند. عمر مفید کندوهای شما برای نسل های آینده برنامه ریزی شده است، یعنی در دراز مدت.

با شرایط جغرافیایی و منابع موجود در محلی که کندوهای خود را می سازند تطبیق می دهند. پانل های کندوهای شما توسط سلول های شش ضلعی تشکیل شده است که به معنای حداقل استفاده از منابع و حداکثر استفاده از فضا است.

معماری آن بر بخش طلایی (قطع طلایی) غالب است که فقط در طبیعت به کمال می رسد.

برای تولید یک کیلوگرم عسل لازم است که زنبور از حدود چهار میلیون گل بازدید کند. این مسافتی است که معادل چهار بار دور زدن جهان است! بر خلاف تصور رایج، تنها زنبوری که پس از نیش زدن می میرد زنبور عسل است.

حفاظت از زنبورها به معنای حفاظت از تنوع زیستی است، زیرا بیش از 20000 گونه زنبور وجود دارد که گیاهان و گلهایی را گرده افشانی می کنند که غذای ما را تامین می کنند، فائو در انتشار خود در 20 می در روز زنبورها تاکید می کند.

در نهایت، لازم به ذکر است که کار گرده افشانی آنها برای تولید بیش از 87 محصول اصلی غذایی در سراسر جهان ضروری است.