پسری با خوردن 50 کیلو گردو در بازار مراغه خودکشی کرد

اگرچه گردو در بازار مراغه کالری بالایی دارد، اما برخی مطالعات مصرف آجیل را با کاهش وزن و چربی بدن مرتبط می دانند، البته به شرطی که همراه با یک رژیم غذایی متعادل و سالم باشد.

در واقع، یک مطالعه در سال 2018 تضمین می کند که با کمک به کاهش کلسترول “بد”، خطر معروف بیماری عروق کرونر قلب، و همچنین برای کنترل دیس لیپیدمی، مصرف گردو می تواند تاثیر مثبتی داشته باشد و به محافظت از قلب کمک کند.

از سوی دیگر، در سال 2015 مطالعه ای در مورد مصرف گردو (و سایر مغزها) و اثر محافظتی احتمالی آن در برابر سرطان در Gynecologic and Obstetric Investigation منتشر شد . نتیجه گیری شد که مصرف منظم آن می تواند از ابتلا به سرطان سینه محافظت کند. با این حال، مطالعات بیشتری در این زمینه مورد نیاز است.

گردو

خوردن گردو می تواند به محافظت و تقویت استخوان ها و دندان ها، با توجه به محتوای فسفر و کلسیم آن، دو ماده معدنی ضروری برای سلامت استخوان ها، کمک کند. به گفته بنیاد تغذیه اسپانیا، “یک وعده 25 گرمی گردو پوست کنده شده 18٪ از فسفر توصیه شده روزانه را تامین می کند.”

گردو سرشار از آنتی اکسیدان است که در میان آنها ملاتونین برجسته است، آنتی اکسیدانی که به ما کمک می کند در طول شب به خواب برویم و بخوابیم. استراحت خوب برای روزانه بسیار مهم است و خواب آرام کلیدی برای بازسازی و ترمیم بدن است.

ما در نهایت به یک مزیت خاص برای ورزشکاران می رسیم ، اگرچه همه می توانند از ارزش انرژی گردو بهره مند شوند. ورزشکاران یک مکمل عالی برای تامین انرژی و نیازهای ریزمغذی روزانه خود خواهند داشت، آنها به لطف منیزیم عضلات خود را بهتر آرام می کنند و از پتاسیم، آنتی اکسیدان ها و مواد معدنی که به تشکیل پروتئین کمک می کنند، بهره مند خواهند شد، که در زمان ریکاوری پس از فعالیت بسیار مهم است.

این مقاله صرفاً آموزنده است، در oneHOWTO ما قدرت تجویز هیچ گونه درمان پزشکی یا انجام هر نوع تشخیص را نداریم. از شما دعوت می کنیم در صورت بروز هر نوع بیماری یا ناراحتی به پزشک مراجعه کنید.