پسری با گردو بدون پوست سبز 1401 به شکل گل به خواستگاری دخترخاله اش رفت

آیا نوزادان و کودکان خردسال می توانند گردو بدون پوست سبز 1401 مصرف کنند؟ باید به یاد داشته باشیم که میوه باید تازه مصرف شود. اگر خشک مصرف شود، قندها غلیظ می شوند و کالری بیشتری دریافت می کنند (همچنین باعث ایجاد حفره ها می شود). ب

ه همین دلیل بهتر است هر از گاهی آجیل مخصوصا گردو مصرف شود. در مورد کوچک‌هایی که در حال تمرین BLW هستند، توجه به نحوه ارائه آنها نیز مهم است.

یکی دیگر از فواید آجیل برای کودکان این است که برخی از آنها (مانند مغز کاج، گردو، پسته و آلو) سرشار از فیبر هستند و به مبارزه با یبوست کمک می کنند.

گردو

خطر خوردن آنها به صورت خشک و کامل: تا همین اواخر، متخصصان اطفال توصیه می کردند که مصرف آجیل کامل حداقل تا سه سال (به طور ایده آل پنج سال) اتفاق نیفتد.

بله، درست خواندید، کل. آجیل ها قوام سختی دارند و اگر بافت، شکل و اندازه آن ها (اغلب کوچک و گرد) را به آن اضافه کنیم، می توانند عامل واقعی خفگی در کودکان باشند. در حال حاضر این سن حتی افزایش یافته است و تا پنج سال به تعویق افتاده است .

اما پسر من حتی گوشت می خورد! بله، اما مشکل آجیل این است که هنگام قورت دادن از هم نمی پاشند. علاوه بر این، آنها حتی می توانند متورم شوند و اندازه آنها افزایش یابد که خطر آنها را چند برابر می کند.

تا سن چهار یا پنج سالگی، کودکان هنوز توانایی جویدن و بلعیدن را به طور کامل توسعه نداده اند. به طور خاص، بلع (اثر ذاتی بلع) بین دو تا سه سال ایجاد می شود. در آن سن ، اندازه نای به اندازه انگشت کوچک شماست. در این زمینه، تصور اینکه کودکی مثلاً فندق را درست نجویده راحت‌تر می‌گیرد و گیر می‌کند.