پودر لباسشویی کودک که موجب آلرژی و مرگ نوزاد ۶ ماهه شد

از آنجایی که نرم کننده های پارچه و پودر لباسشویی کودک سطح لباس را صاف می کنند و در نتیجه آن را نرم تر می کنند، می توان از تحریک پوست جلوگیری کرد. نرم کننده های پارچه “Sensitive” مخصوص پوست های حساس وجود دارد که مخصوصا برای نوزادان و افراد مبتلا به آلرژی مناسب است.

اما اگر ترجیح می دهید از نرم کننده پارچه استفاده نکنید، انواع زیر برای لباس های نرم وجود دارد :

خشک کردن در خشک کن . با این حال، مهم است که از قبل بررسی کنید که آیا لباس ها برای خشک کن مناسب هستند یا خیر!
یک درمان خانگی عالی برای لباس‌های نرم اضافه کردن کمی سرکه در طول فرآیند شستشو است یا به سادگی لباس های خشک را اتو کنید .آیا لباس های سفید با مواد شوینده از طیف حساس نیز می توانند واقعا سفید شوند؟

طبیعتا! محصولاتی که مخصوص پوست های حساس تولید شده اند نیز به نتایج شستشوی سفید خالص می رسند. محصولات حساس نه تنها در مغازه‌های منتخب، بلکه در تعداد زیادی از مغازه‌ها مانند خواربارفروشی‌ها، سوپرمارکت‌ها یا داروخانه‌ها در دسترس هستند.

پودر

خیر، بسیاری از افراد مبتلا به آلرژی وجود دارند که مواد شوینده با عطرهایی را که پوست حساس نیز آن را تحمل می کند، تحمل می کنند . از آنجایی که هر فرد به طور جداگانه واکنش نشان می دهد، باید تحمل خود را در اینجا مشاهده کرد. برای اینکه بتوانید محصول مناسب را انتخاب کنید، عطرهای منتخبی که می توانند باعث ایجاد حساسیت شوند مطابق با دستورالعمل های اتحادیه اروپا در توضیحات محصول در پشت بسته ذکر شده اند. به این ترتیب، اجزای شوینده ای که فرد به آنها واکنش منفی نشان می دهد را می توان به سرعت پیدا کرد.

برای اطمینان از پایداری محصول، برخی از تولیدکنندگان مواد شوینده از مواد نگهدارنده در شوینده های خود استفاده می کنند تا از محصول و در نتیجه مصرف کننده در برابر میکروارگانیسم هایی مانند باکتری، مخمر و کپک محافظت کنند.

نکته مهم در اینجا گواهینامه ECARF است : این تأیید می کند که یک محصول به عنوان یک شوینده برای مبتلایان به آلرژی مناسب است. گواهی ECARF نشان می دهد که فقط از دوز بسیار کم استفاده می شود، زیر آستانه مقداری که باعث واکنش های نامطلوب می شود. علاوه بر این، ECARF بررسی کرد که مواد نگهدارنده در ماشین شستشو با بار نرمال و دوز مواد شوینده.