پودر نوره سنتی وطن کمک میکند سیگار را ترک کنید

الکترولیز یک شکل دائمی از بین بردن موهای زائد است، اما دارای معایبی است برای همین نوره سنتی وطن می تواند جایگزین مناسبی باشد.

هیچ دستورالعمل استانداردی برای صدور مجوز برای الکترولیز وجود ندارد، بنابراین یافتن یک تکنسین با تجربه و کارآمد دشوار است. اگر به الکترولیز علاقه دارید، با افرادی که آن را امتحان کرده اند و نتایج دائمی را تجربه کرده اند صحبت کنید یا با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود صحبت کنید.

Electrolysis4 روشی است که شامل وارد کردن یک سوزن ظریف در فولیکول مو و اعمال جریان الکتریکی به ریشه فولیکول است. این روش در واقع ریشه مو را می سوزاند و از نظر تئوری از تولید موهای بیشتر جلوگیری می کند. هر فولیکول مو باید به صورت جداگانه درمان شود و معمولاً چندین درمان برای از بین بردن کامل یک فولیکول لازم است.

پودر

الکترولیزمی تواند دردناک باشد و عوارض جانبی آن شامل عفونت، تشکیل کلوئید، هیپرپیگمانتاسیون و/یا هیپوپیگمانتاسیون است. همچنین فوراً مؤثر نیست.

الکترولیز نیاز به درمان مکرر تا 12 تا 18 ماه دارد. خلاص شدن از شر فولیکول های مو که در فاز آناژن هستند راحت تر است، بنابراین توصیه می شود تقریباً سه روز قبل از درمان اصلاح کنید تا موهای فاز آناژن قابل مشاهده باشند.

Vaniqa یک کرم موضعی مورد تایید FDA و فقط با نسخه است که رشد موهای ناخواسته صورت را کاهش داده و از رشد آن جلوگیری می کند. Vaniqa با مهار آنزیمی که برای تولید مثل سلولی و سایر عملکردهای سلولی لازم برای رشد مو لازم است، عمل می کند.

Vaniqa دو بار در روز به مناطقی از موهای ناخواسته صورت اعمال می شود. نتایج قابل توجه معمولاً پس از چهار تا هشت هفته از درمان مشاهده می شود. استفاده از وانیکا باید تا زمانی که مهار رشد مو مورد نظر است ادامه یابد. تا هشت هفته پس از قطع، رشد موهای صورت را کاهش می دهد