پیرمردی با لباس ضد اسید دو تکه ای خانه اش را سم پاشی کرد

برای لباس ضد اسید دو تکه، طبقه بندی زیر نیز ایجاد شده است:

لباس های نوع 1: محصولات شیمیایی هرمتیک تا گازی یا بخار. آنها تمام بدن از جمله دستکش، چکمه و تجهیزات حفاظت تنفسی را پوشش می دهند.

همه آنها از مواد غیر قابل تنفس با مقاومت در برابر نفوذ ساخته شده اند. آنها به زیر تقسیم می شوند:
نوع 1 a: آنها از تجهیزات حفاظت تنفسی در داخل لباس استفاده می کنند.
نوع 1 b: آنها از تجهیزات حفاظت تنفسی در قسمت بیرونی کت و شلوار استفاده می کنند.
نوع 1 c: به یک خط هوایی قابل تنفس متصل هستند.

کت و شلوارهای نوع 2: مانند کت و شلوارهای نوع 1 c هستند، اما درزهای آنها ضد آب نیستند. همه آنها از مواد غیر قابل تنفس با مقاومت در برابر نفوذ ساخته شده اند.

لباس
لباس های نوع 3: دارای اتصالات هرمتیک به مواد شیمیایی مایع به صورت جت تحت فشار هستند. همه آنها از مواد غیر قابل تنفس با مقاومت در برابر نفوذ ساخته شده اند.
لباس های نوع 4: دارای اتصالات هرمتیک به مواد شیمیایی مایع به صورت اسپری هستند. آنها می توانند از مواد قابل تنفس ساخته شوند یا نه، اما باید در برابر نفوذ مقاومت نشان دهند.
کت و شلوارهای نوع 5: دارای اتصالات هرمتیک به مواد شیمیایی به شکل ذرات جامد هستند. آنها از مواد قابل تنفس ساخته شده اند و سطح عملکرد با مقاومت در برابر نفوذ ذرات جامد اندازه گیری می شود.
لباس‌های نوع 6: محافظت محدودی در برابر پاشش‌های کوچک مواد شیمیایی مایع ارائه می‌دهند. آنها از مواد قابل تنفس ساخته شده اند و سطح عملکرد با مقاومت در برابر نفوذ مایع اندازه گیری می شود.
بنابراین می بینیم که چگونه نوع 1 هرمتیک ترین و نوع 6 کمترین هرمتیک است.

تحت این شرایط، این طبقه بندی لباس ها را نباید با شاخص های حفاظتی مواد اشتباه گرفت، همانطور که دیدیم، درجه بندی فقط معکوس بود: 1 نشان دهنده کمترین محافظت و 6 حداکثر است.