کاشی گرانیتی بهسرام موجب جذب رطوبت حمام می شود

در انتخاب نوع کاشی گرانیتی بهسرام برای پوشش سطح باید به این نکته توجه شود که برای کف یا دیوار و ویژگی هایی که باید داشته باشد مانند: بعد، مقاومت، سختی، انبساط، جذب، روشنایی، رنگ. و رنگ این ویژگی ها برای کاشی ها بسته به کاربری که قرار است به آنها داده شود متفاوت است.

کاشی حمام با کاشی مورد استفاده در اتاق نشیمن یکسان نیست، مقاومت بیشتری در برابر ترافیک در اتاق نشیمن نسبت به حمام مورد نیاز است.

ویژگی های یک کاشی خوب، اندازه کاشی (axb)، حداکثر تغییر پذیرفته شده (a+1mm) x (b+1mm)، که در آن a و b ابعاد کاشی در طرح هستند.پیچ و تاب. کاشی باید تا حد امکان صاف باشد تا آن را بپذیرید و روکش خوبی داشته باشد.

لایه های مختلفی که یک کاشی و سرامیک را تشکیل می دهند، به ویژه لایه های افقی، تحت یک سری تنش های ناشی از حرکات دیفرانسیل ایجاد شده در این چند لایه قرار می گیرند. این تنش ها می توانند باعث آسیب شناسی های مختلف تخمگذار شوند.

کاشی

روند فعلی برای اصلاح این پیامدهای منفی، جداسازی کفپوش سرامیکی و لایه اتصال آن از بقیه سیستم، قرار دادن یک لایه جداکننده است، اثری که مکمل آن چیزی است که توسط اتصالات تغییر شکل انجام می شود.

این لایه جداکننده که لایه کشویی نیز نامیده می‌شود، وظیفه دارد به روسازی اجازه دهد تا روی سطح باربر شناور شود و به آن اجازه حرکت کوچک را بدهد تا تنش‌های سازه به روسازی منتقل نشود.

مواد مورد استفاده برای ساخت این لایه کشویی می تواند این باشد: از یک لایه ماسه ساده (به ضخامت حدود 20 میلی متر) تا صفحات یا صفحات پلی استایرن، چوب پنبه، پلاستیک، پتوهای قیری و پانل های پلی اورتان فشرده. این مواد همراه با این کار سازه ای وظایف دیگری مانند عایق حرارتی یا صوتی را بر عهده می گیرند.

پس از این لایه کشویی، یک لایه ملات سیمان قرار می گیرد. این لایه که رگلاژ یا تسطیح نامیده می شود، برای از بین بردن بی نظمی های احتمالی روی سطح و مشخص کردن صفحه ای که چسب و کفپوش سرامیکی روی آن اعمال می شود، عمل می کند. لایه تراز تقویت شده است که می تواند یک شبکه فلزی توزیع کننده بار یا مش تقویت کننده (سیم) باشد یا از الیاف مصنوعی در ملات تسطیح استفاده کند.