کشف کاشی سرامیک میبد یزد در خانه های تاریخی یزد

هر روز افراد بیشتری هستند که تصمیم می گیرند کف و برخی از دیوارهای خانه خود را بپوشانند و از کاشی سرامیک میبد یزد استفاده کنند که ظرافت را افزایش می دهد و جلوه بسیار پیچیده ای به هر جایی می دهد.

انواع کاشی های موجود بسیار زیاد است، اما بیشترین استفاده از آن سرامیک و مرمر است. گاهی اوقات تصمیم گیری برای یکی از این دو نوع کاشی پیچیده است، بنابراین خوب است در مورد هر یک از مزایایی که این کاشی ها ارائه می دهند به منظور تسهیل در روند انتخاب شفاف باشید.

تفاوت بین این دو کاشی از لحظه تولید قابل توجه است، زیرا هر دو از فرآیندهای متفاوتی استفاده می کنند، به عنوان مثال، کاشی های مرمر که یک سنگ طبیعی هستند، از تبلور سنگ دگرگونی ناشی می شود که کربنات کلسیم را به کریستال تبدیل می کند. در حالی که کاشی های سرامیکی از سیلیکات و خاک رس ساخته شده اند که در دمای بالا پخته می شوند.

کاشی

هر دو کاشی مرمر و سرامیک در مدل‌ها و رنگ‌های مختلفی عرضه می‌شوند، به عنوان مثال، سنگ مرمر در رنگ‌ها و سایه‌های مختلفی ساخته می‌شود که هنگام پردازش سنگ به وجود آمده است. و سرامیک ها علاوه بر اینکه به اشکال مختلف تولید می شوند، برای تولید خود از شیشه، چینی یا سفال نیز استفاده می کنند.

یکی از مزایایی که سنگ مرمر برای انتخاب شما بسیار سودمند است این است که دسته های آن تفاوت چندانی با هم ندارند زیرا در ساخت آنها از سنگ یکسانی استفاده می شود ، بر خلاف کاشی و سرامیک که ظاهر و رنگ هر دسته باید به دقت کنترل شود تا از تغییرات جلوگیری شود.

کاشی های مرمر یا کاشی های سرامیکی: کدام یک را برای دکوراسیون استفاده کنیم؟
هر دو کاشی مرمر و سرامیک محیط های بسیار شیک و خلاقانه ای را ارائه می دهند، انتخاب آنها فقط به سلیقه، شخصیت و سبکی بستگی دارد که فرد می خواهد در مکان ایجاد کند.