یخچال صنعتی بزرگی که با حرکات مردم چشم باز می شود

Wolf حقوق DOMELRE را به Henry Joy، رئیس شرکت Packard Motor Car در سال 1916 فروخت، که واحد تبرید را با پیشرفت هایی با استفاده از نام ISKO به بازار عرضه کرد. ایسکو در سال 1922 توسط Frigidaire خریداری شد که می خواست حق ثبت اختراع Wolf را برای شروع تولید یخچال صنعتی بزرگ با هوا خنک کند.

مدل نمایش داده شده در سال 1916 تولید شد و شاید تنها مدل DOMELRE باشد که هنوز موجود است. فردریک ویلیام ولف جونیور (1879-1954)

فرد ولف جونیور در شیکاگو متولد شد، پسر فرد دبلیو ولف که مهندس تبرید و معمار متخصص در ساخت و ساز آبجوسازی بود. Wolf Sr. در سال 1878 حقوق ساخت و فروش سیستم تبرید آمونیاک Linde را در ایالات متحده به دست آورد.

فرد وولف جونیور به امکانات استفاده از سیستم های تبرید مکانیکی برای تجار و خانه ها علاقه مند شد و در اوایل دهه 1900 شروع به ترویج سیستم های تبرید کوچک کرد. ولف به عنوان عضو منشور به انجمن مهندسین تبرید آمریکا پیوست. او در جلسات اولیه ASRE شرکت کرد و در بحث درباره مقالات ارائه شده در جلسات شرکت کرد.

یخچال

علاوه بر یخچال، ولف به اتومبیل، به ویژه اتومبیل های مسابقه ای علاقه مند بود. نوه ولف اشاره کرد که ولف تعدادی خودرو با طراحی خود ساخته و با آنها مسابقه داده است. در واقع،  Automobile Review  گزارش داد که ولف در «دوی استقامتی» در آگوست 1902 با استفاده از خودروی ساخت خودش شرکت کرد.

ولف یک مهندس، طراح و مروج بود که «به خاطر ویژگی‌های غیرعادی‌اش به یاد می‌آید» که در مقایسه با سیستم های تبرید نصب شده در محل، ارزان است.شرکت‌های مختلفی را تأسیس کرد که در دهه 1920 سیستم‌های تبرید کوچک را توسعه، ترویج و تولید کردند.

برخی از ماشین هایی که او طراحی کرد عبارتند از DOMELRE، KOFAX و FRIDGER. ولف تعداد زیادی پتنت ایالات متحده را برای طرح های خود به دست آورد. اطلاعات کمی از کارهای او پس از سال 1930 وجود دارد. ولف در سال 1954 درگذشت.

DOMELRE تعدادی از نوآوری ها را به نمایش گذاشت:

پکیج کامل کارخانه ای و آماده نصب و راه اندازی.
کنترل اتوماتیک دما توسط ترموستات کنترل سیستم تبرید با استفاده از شیر انبساط خودکار.
اولین سیستم تبرید خانگی برای استفاده از کندانسور هوا خنک. بدون نیاز به اتصالات آب
لوله مسی متصل شده با اتصالات نوع فلر برای اولین بار در یک سیستم تبرید مورد استفاده قرار گرفت.
موتور AC القایی استارت دافعه که برای کاهش جریان راه اندازی استفاده می شود. جریان با بار کامل تنها 4 آمپر بود که اجازه استفاده در مدارهای الکتریکی کم مصرف آن زمان را می داد.
ابتدا از سینی انجماد برای تکه های یخ استفاده کنید.