کنسول‌های بازی ویدیویی فوق‌العاده قدرتمند هستند و می‌توانند از گیم‌پلی فوق‌العاده غنی و دقیق پشتیبانی کنند، و هنگامی که با یک تلویزیون صفحه بزرگ جفت می‌شوند، اکشن حتی فراگیرتر می‌شود.

تلویزیون سامسونگ 50 اینچ دست دوم با حالت بازی خودکار، یک ویژگی داخلی که به طور خودکار دستگاه‌های بازی متصل را تجزیه و تحلیل می‌کند و تنظیمات تلویزیون را تا حد امکان دقیق، روان و واقع‌بینانه بهینه می‌کند، بازی را به سطح بعدی می‌آورد.

وقتی در حال تماشای ورزش هستید، یک تلویزیون با صفحه بزرگ مبل اتاق نشیمن را به بهترین صندلی در استادیوم تبدیل می کند. توانایی دیدن اکشن از نزدیک و با جزئیات بیشتر باعث می شود احساس کنید در آنجا هستید و تیم مورد علاقه خود را تشویق می کنید.

یکی از بزرگترین گرایش ها در تلویزیون های امروزی افزایش سرگرمی های آموزشی بوده است. با توجه به دانش‌آموزان زیادی که در ماه‌های اخیر از خانه یاد می‌گیرند، تلویزیون به ابزاری ارزشمند برای برانگیختن حس کنجکاوی در جوانان تبدیل شده است.

تلویزیون

یک تلویزیون با صفحه بزرگ پنجره بزرگتری برای کشف طیف گسترده ای از موضوعات جالب ارائه می دهد.

تلویزیون‌های QLED سامسونگ بخشی از مجموعه گسترده تلویزیون‌های هوشمند این شرکت سرگرمی را برای تمام سنین ارائه می‌کنند. آن‌ها همه چیز را از مرور وب گرفته تا ضبط نمایش‌ها را ساده و راحت می‌سازند و دارای یک راهنمای جهانی بصری هستند که به کاربران توصیه‌های شخصی‌سازی شده بر اساس سابقه مشاهده آن‌ها را ارائه می‌دهد.

شرکت تحقیقات بازار OMDIA پیش بینی کرده است که محموله های تلویزیون های 75 اینچی و بزرگتر در سال 2020 به 4.92 میلیون دستگاه خواهد رسید که نسبت به سال گذشته (4.21 میلیون) 17 درصد افزایش یافته است. انتظار می رود فروش تلویزیون های 8K از 119000 دستگاه در سال 2019 به 250000 دستگاه در سال 2020 افزایش یابد.

به روز رسانی خودکار . به روز رسانی ها بسیار مهم هستند، زیرا باگ ها و شکاف های امنیتی را برطرف می کنند. به همین دلیل، ما همیشه توصیه می‌کنیم به‌روزرسانی‌ها را طوری پیکربندی کنید که به‌طور خودکار انجام شوند و زمان در معرض خطر قرار گرفتن دستگاه ما به حداقل برسد. عملکرد آن را در تلویزیون های سامسونگ و ال جی ببینید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *