هلو حسن پور این میوه خوشمزه حاوی غلظت فوق العاده ای از ترکیبات آنتی اکسیدانی و ویتامین ها است که از بین آنها ویتامین A، کمپلکس B و C برجسته تر است که ظاهری جوان تر، شاداب تر، هیدراته تر و شاداب تر به پوست می بخشد.

یکی دیگر از فواید هلو به لطف غلظت آنتی اکسیدان هایش این است که مصرف آن آبرسانی زیادی به پوست می کند که عامل مهمی در مراقبت از پوست است.

مصرف هلو به ویژه در افرادی که پوست خشک و چروکیده دارند توصیه می شود، زیرا به دلیل خواص ضد پیری آن را تغذیه می کند . به حفظ خاصیت ارتجاعی و انعطاف پذیری پوست کمک می کند، در واقع بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی از روغن هلو استفاده می کنند و از تمام خواص و فواید این میوه بهره می برند.

هلو میوه ای است که نه تنها به مراقبت از مو کمک می کند، بلکه به ترمیم آن، بیش از هر چیز، به کنترل موخوره کمک می کند.

هلو

درست است که مصرف این میوه کیفیت فیبر مو را بهبود می بخشد ، اما می توان آن را به صورت خارجی با برخی میوه های دیگر مانند آووکادو نیز تکمیل کرد، ترکیبی که مواد مغذی زیادی برای پوست سر فراهم می کند.

این میوه خوشمزه حاوی نسبت های بسیار خوبی از اسید اولئیک و لینولئیک است که اسانس مو را تامین می کند و از خشکی مو جلوگیری می کند.

هلو به دلیل داشتن ویتامین C میوه ای عالی برای تقویت سیستم ایمنی بدن است . ویتامین C بر خلاف سایر ترکیبات مانند ویتامین D نمی‌تواند سنتز شود، اما باید از طریق غذاهای غنی از این ترکیب تامین شود، همانطور که در مورد این دروپ نیز وجود دارد.

میوه های زیادی حاوی ویتامین C هستند، عجیب است که این کمبود بیشتر در جمعیت غربی رخ می دهد.

یک بررسی منتشر شده در مجله تغذیه و رژیم غذایی انسان، بیان می‌کند که ویتامین C برای تقویت سیستم ایمنی ذاتی و سازگار بسیار مفید است، زیرا مسئول تحریک سلول‌های کشنده طبیعی و کاهش لنفوسیت‌ها بعد از ورزش است، به غیر از بهبود کموتاکسی نوتروفیل، تسریع بهبودی در عفونت ها. به نظر می رسد کمبود ویتامین C وجود عفونت ها را در بدن افزایش می دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *