دختری که با کیف مارک باربری دست فروشی می کند

دومین کیف مارک باربری قابل تنظیم قابل تبدیل با برند باربری برای مصرف کنندگان در آمازون، که به آن امتیاز 4.5 از 5 و 72٪ نظرات 5 ستاره داده است. مانند قبلی، در قالب کوله پشتی یا کیف کامپیوتر و کیف لوازم بهداشتی نیز موجود است.

علاوه بر این، زیبایی شناسی عجیب و غریب آن اجازه می دهد تا “آن را به عنوان یک بسته فننی حمل کنید، که در بسیاری از موارد بسیار مفید است” (Nuria). این طراحی دارای عناصر مدرن و کلاسیک است . در واقع از پلی استر و چرم مصنوعی ساخته شده است. تمام قفل های آن زیپ دار است.
کیف کراس بادی زنانه کیپلینگ با بازخورد 4.4 از 5 و 69٪ بازخورد 5 ستاره ، این بهترین کیف کراس بادی از برند کیپلینگ است. این در کمتر از 27 طرح مختلف موجود است که برخی از آنها طرح دار و برخی دیگر کاملا ساده هستند. درب آن زیپ دار بوده و روکش بیرونی آن از مواد مصنوعی ساخته شده است .

کیف

فیلیپ در مورد آن می‌گوید که “کوچک و کاربردی برای روزانه” است و “این امکان را به شما می‌دهد تا با خیال راحت تلفن همراه، کیف پول و کلید خود و همچنین بسیاری از اشیاء کوچک دیگر را حمل کنید”.
نگهدارنده مکانکیف کراس بادی زنانه کیپلینگ

کیف شانه برای iPad و تبلت UBAYEE این بهترین کیف شانه تبلت از برند Ubayee است. خریداران آن در آمازون به آن 4.5 از 5 و 68٪ از نظرات 5 ستاره را می دهند. امکان حمل و نقل آی پد یا هر تبلت دیگری با صفحه نمایش تا 11 اینچ را ارائه می دهد.

این از پارچه آکسفورد 600D کاملا ضد آب ساخته شده است و همانطور که میگل آنجل به ما می گوید، دارای “بند با پدهای شانه ای است که حمل آن را بسیار راحت و آسان می کند”. علاوه بر این، بسیار سبک است زیرا در حالت خالی تنها 420 گرم وزن دارد و شکل خود را کاملاً حفظ می کند. سازنده 18 ماه گارانتی ارائه می دهد .