استفاده از کارتن پلاست قلعه مرغی در شهرهای شمالی ممنوع شد

در مهدکودک برای پروژه خود، انواع کارتن پلاست قلعه مرغی را به دانش آموزان بدهید. من دوست دارم مطمئن شوم که خیلی بزرگ نباشند تا دانش‌آموزان بتوانند روی آن‌ها بچسبند یا بسازند بدون اینکه احساس کنند مجبورند اغلب برش بزنند.

شامل انواع اشکال هندسی و اشکال ارگانیک. در اتاقم مستطیل، مربع، مثلث و انواع اشکال ارگانیک ارائه می کنم. به یاد داشته باشید، این یک درس اکتشافی است، بنابراین دانش‌آموزان طیف وسیعی از کارهای منحصربه‌فرد خلق می‌کنند، زیرا آنها نمونه معلمی را الگوبرداری نمی‌کنند. ما همه این کارها را در یک دوره 50 دقیقه ای کلاس انجام دادیم و آنها تمام مدت درگیر بودند.

دانش‌آموزان هرگز برای ارائه و به اشتراک گذاشتن کار خود خیلی جوان نیستند. بسته به اندازه کلاس خود، می خواهید در مورد بهترین راه برای مهدکودک های خود برای انجام این کار فکر کنید.

کارتن

یکی از راه‌ها این است که از دانش‌آموزانتان بخواهید کارشان را در میزهایشان به اشتراک بگذارند، در حالی که شما پخش می‌کنید و گوش می‌دهید. گزینه دیگر این است که به دانش آموزان اجازه دهید جلوی کلاس حاضر شوند. این به افزایش اعتماد به نفس آنها در هنر و مهارت های ارائه کمک می کند.

به طور کلی، دادن زمان به کودکان مهدکودک برای کشف مواد جدید یک راه عالی برای کمک به ایجاد اعتماد به نفس خلاقانه آنها است. درس‌های هنری که به آن‌ها اجازه می‌دهد از تخیلات خود برای ایده‌ای که دارند استفاده کنند، یک تجربه یادگیری ارزشمند است.

چه درس هایی با کارتن پلاست در مهدکودک انجام داده اید؟

چگونه به کودکان مهدکودک خود نسبت به تجربیات یادگیری خود انتخاب می کنید؟

مقالات و پادکست‌های مجله نظرات مشارکت‌کنندگان آموزش حرفه‌ای هستند و لزوماً بیانگر موقعیت دانشگاه هنر آموزش (AOEU) یا پیشنهادات دانشگاهی آن نیستند. مشارکت‌کنندگان از اصطلاحات به شیوه‌ای استفاده می‌کنند که اغلب در محدوده تجارب آموزشی خود در مورد آنها صحبت می‌شود.