پسری با سیستم تهویه پراید برای خانواده اش کولر ساخت

طراحی خودروهای جدید با جلو پنجره کوچکتر و فضای کمتر زیر کاپوت، نیاز به جریان هوای اجباری را ایجاد کرده است.

سیستم تهویه پراید جریان هوای کارآمد را فراهم می کند و تبادل حرارت را با رادیاتور بهینه می کند. معمولاً در جلوی خودرو، جلو یا پشت رادیاتور قرار دارد.

سیستم تهویه شامل:

یک تکیه گاه عملکرد آن ثابت کردن فن به وسیله نقلیه است. در برخی از وسایل نقلیه، پایه نیز برای بهبود جریان هوا طراحی شده است. (جلد یا پاکت).

موتور الکتریکی : موتور به طور خاص برای ویژگی های هر وسیله نقلیه طراحی شده است تا از مصرف بیش از حد جلوگیری شود. توسط سوئیچ حرارتی، سوئیچ فشار یا ECU کنترل می شود. به طور کلی دارای دو سرعت (بالا یا کم) است.

یک پنکه اگر این قطعه بزرگ باشد، می تواند منجر به مصرف بیش از حد شود که خطر آتش سوزی را به همراه دارد. اگر اندازه آن کم باشد، عملکردها ناکافی هستند و ممکن است خطر گرم شدن بیش از حد یا خرابی تهویه مطبوع را ایجاد کنند.

سیستم

یک فن با طراحی ضعیف همچنین می تواند صدا و لرزش ایجاد کند که می تواند منجر به خرابی (موتور یا محفظه) شود. Valeo تجربه قوی در توسعه محصولات سیستم مدیریت موتور دارد و بهترین راه حل های فناوری ممکن را برای بازار مستقل رقابتی ارائه می دهد. Valeo طیف هوشمندی از رادیاتورها را به همراه طیف کاملی از محصولات خنک کننده موتور ارائه می دهد.

در بیشتر موارد، سیستم تهویه باید پس از برخورد تعویض شود. سایر علائم نیز باید به شما در مورد نیاز به تغییر هشدار دهند: براکت شکسته یا فن آسیب دیده می تواند باعث لرزش یا صدا شود. داغ شدن بیش از حد موتور (فن خراب یا خرابی موتور الکتریکی). تهویه مطبوع اغلب متوقف می شود (کمپرسور به طور خودکار در صورت فشار بیش از حد خاموش می شود).

دلایل انتخاب سیستم تهویه:
یکی از پیشروان تجهیزات اصلی در خنک کننده موتور.
محدوده وسیع و پیوسته در حال رشد.
محصولات با کیفیت اصلی و احترام به طرح اصلی.
تجربه گسترده در همکاری نزدیک با خودروسازان بزرگ (کنترل کیفیت و تست عملکرد طبق استانداردهای سازنده).
مواد برای مقاومت در برابر دما و لرزش بالا انتخاب می شوند.
برچسب قابلیت ردیابی برای شناسایی آسان.